Vad skiljer män från kvinnor? 
 

Detta är endast humoristiska påståenden om män och vad som skiljer män från kvinnor.

  • Om det inte är Alla hjärtans dag och du ser en man i en blomsterbutik, så kan du troligen börja en konversation med att fråga: Vad har du gjort?.
  • Om det är uppmärksamhet som du vill ha, engagera dig inte i en man under fotbolls-VM.
  • Män tycker om mobiltelefoner med många knappar. Det gör att de känner sig viktiga.
  • En bra plats att träffa på män, är i tvättstugan. Dessa män brukar ha jobb och brukar duscha.
  • Alla män avskyr att höra: Vi behöver prata om vårt förhållande. Dessa sex ord utlöser kalla kårar även för en General.
  • Män har högre kroppstemperatur än kvinnor. Män är som portabla element som snarkar när de sover.
  • De flesta män avskyr att shoppa. Det är därför som butiker för män finns på första våningen i köpcentrumen, två meter från utgången.
  • Om en man lagar en middag till dig och salladen innehåller fler än två typer av grönsaker så är han seriös.
  • Män hatar att förlora. Jag slog min man i tennis en gång. Jag frågade honom: Ska vi ha sex ikväll? He svarade: Ja, men inte med varandra.
  • Om du vill bli av med en man utan att såra hans manlighet är ett problem. Såsom: Stick, jag vill aldrig se dig igen! låter kanske som en utmaning men om du verkligen vill bli av med en man så fungerar följande bättre: Jag älskar dig, Jag vill ha barn med dig eller Jag vill gifta mig med dig.
  • Män glömmer allting, kvinnor kommer ihåg allting. Det är därför män behöver se repriser fotbollsmatcher på TV. De har redan glömt vad som hände.
  • Du ser aldrig män på ölreklam som har ölmage.
  • Hur sorterar män sin tvätt? "Smutsigt" och "Smutsigt men kan användas igen".
  • Hur många män behövs det för att fälla ner ett toalettlock? Ingen, det kommer aldrig hända.
  • Varför skapade gud mannen före kvinnan? Det behövs en grov skiss före det perfekta exemplaret.
  • Varför behövs det en miljon spermier för att befrukta ett ägg? De stannar inte för att fråga efter vägen.

#1 - - sofe:

skratt äntligen har jag fått svar på dessa funderingar!!