"Sången om dig"

När nattens stjärnor glimmar,
när månen skänker sitt mjuka sken
Då kommer saknadens mörka timmar,
längtan, saknaden efter en kärlek varm och ren

Du kom aldrig tillbaka den gången,
jag undrade, frågade och sökte jorden runt
Du kan inte vara borta, jag hör ju ännu sången,
sången om vår kärlek och förståelse utan ord

Vem kunde ha berättat, för någon utan namn,
de visste ännu inget, om en kärlek starkare än allt
Dagen var bestämd, du skulle ta mig i din famn,
visa dem vår kärlek och skänka glädje hundrafalt

Där tog sagan slut och verkligheten var så hård,
du rycktes bort från alla och även ifrån mig
Nu vet de om vår kärlek och tar mig i sin vård,
men ännu hör jag sången, känner längtan efter dig                                                                                              
#1 - - Lennart:

Den här går in direkt. Som skriven om min syrra nästan!

#2 - - Lykke:

åh va jag har längtat! den är underbar & jag får tårar hjärtat när jag läser!

#3 - - Magdalena:

hon fångar känslan direkt ju! helt otroligt! de e ju nästan så man kan höra den där sången & saknaden!

#4 - - Katarina:

Så djupt & jordnära! Så full av all den där känslan som bara tränger in! Tack!

#5 - - Joakim:

det är starka känslor hon väcker! helt klart mycket läsvärt! tackar igen!

#6 - - Annelen:

Den här griper tag i hjärtat! Man bara känner så himla mycket!

#7 - - Anders:

Ja,mycket e sagt, Och nog väcker den mycket känslor,Mitt stöd har du, Bara och fortsätta

#8 - - Naira:

You touch my heart friend! Thank you!

#9 - - Tina:

Skir, ömtålig och vemodig, men ändå så stark. Jag känner igen.

#10 - - Angie:

Så ömsint och vemodigt! Kärlek när den är som vackrast och skörast!

#11 - - Lennart:

fantastisk! så sorgsen & vacker!