SORGEN”
Ser sorgens blommor i ditt hår
Jag vill så gärna trösta …
Ser utmed kinden mången tår
Hur kan man sorgen överrösta …

Tårar väter kinder dina
känns som om de vore mina …

Smärtan i ditt bröst jag känner
Känns som vore den min egen …
Spar minnen i ditt hjärtas rum
från all tid som skapat stegen …


#1 - - Angie:

Sorgligt vacker!! Bär min smärta!!

#2 - - helen:

aj! den här känns!! men väldigt fint!!

#3 - - therese:

de e såna empatiska vänner man behöver! jättefint skrivet!!

#4 - - Annelen:

Sorg nu när alla vill va glada. Stackars alla dem! Vackert skrivet!

#5 - - johan:

den kändes!! tur om man har såna vänner i sorgens tider!!

#6 - - Tobias:

Mycket empati & värme. Vackert!

#7 - - Lykke:

En sån vän vill jag oxå ha! nån som tröstar o ser sorgens blommor. nån som ser att jag är sorgsen! jättevackertt!!!!!!

#8 - - David:

Starkt berörande! En vän med empati behövs i svåra stunder. Vackert!

#9 - - Ellinor:

tröstande text med mycke medkänsla o omtanke! fin bild oxå som känns rogivande!

#10 - - Patrik:

Empati på hög nivå! Fascinerad av hennes blandning. Långt eller kort, rim eller inte. Lika bra & elegant!