"DAGMAR" SLOG TILL ORDENTLIGT NATTEN TILL ANNANDAGEN, OMKULLVÄLTA TRÄD O UTHUS, TAK SOM BLÅSTE AV,  M.M...!....HELA HUSET SKAKADE O KNAKADE DÅ VINDARNA ESKALERADE TILL FULLO..! ELEN SLOGS UT OXÅ FÖR NÅGRA TIMMAR..
UPP TILL 41 SEKUND/METER AVLÄSTES VID HÖGA KUSTENBRON , SOM AVSTÄNGDES NÅGRA TIMMAR..!
MEN NU HAR "DAGMAR" LUGNAT NER SIG LITE, MEN SKULLE KOMMA TILLBAKA NU IKVÄLL IGEN, INTE FULLT SÅÅÅ KRAFTFULL, MEN DOCK..!
SÅ HÅLL I HATTEN NU MINA VÄNNER OCH HA EN TREVLIG ANNANDAG, DE SKA JAG HA, SKA NÄMLIGEN ÅKA PÅ DANS TILL HIGHLIGHTS I HÄRNÖSAND...!!
#1 - - Malin Larsson:

Ja, visst skakade huset natten till annandagen! Vi hade 24 sekundmeter på slätten i Närke. Det blåser mycket nu ikväll oxå, har inte kollat väderstationen än men jag hör blåsten och huset knakar lite. Jag hoppas att du hade en trevlig kväll på dansen! /Malin

#2 - - Leif/xavante:

Tack Malin...Jorå,dansen var trevlig ikväll....

Ja,det blåste nåt förskräckligt här ett tag, o du fick oxå smaka på "Dagmar", läser jag!! L...

Det har lugnat ner sig ett tag nu...!!!

Ha det gott Malin, o god fortsättning ...

Kramen/Leif