"En förtrollad afton"

Du tog mig i din famn och förde mig upp på dansbanan ..
Jag vilade tryggt i dina armar och vi flöt samman i dansen ...
Du kysste mig,  mitt i dansen och höll mig mot ditt bröst ..
Allt kändes som en dröm, en saga och ett minne att bära ...

Ack, om du ville höra min längtan, åter svepa in mig i din famn ..
Du skulle återge mitt liv dess mening ...
Jag ber dig .. Hör mitt tysta rop ..
Håll mig åter i din famn och låt mig stanna där  ...
#1 - - Joakim:

wow! en sån känsla! en sån tjej släpper man inte! känns nästan verkligt på nåt sätt!

#2 - - lena:

du vikken längtan. bara så mysig.

#3 - - Anonym:

Så vackert, så sann och lidelsefull!

#4 - - Lykke:

så mycke känslor! ja blir tårögd . man längtar när man läser ju!

#5 - - Tina:

Den här känner jag igen. Den är drömsk. Skir och ötålig men samtidigt stark

#6 - - Angie:

Vackert beskrivet om kärleks längtan!

#7 - - Blåklinten:

bara sååååå mycket känslor!!!!

#8 - - Patrik:

Mycket fint diktat om känslor!

#9 - - Ninni:

En underbar dikt! Som en svepande tango full av kärlekslängtan.