"Ni anar inte hur mycket ert stöd och er uppmuntran betyder för mig!!! Jag önskar jag kunde skicka er var sin bukett med underbara blommor .. men de vissnar innan de kommer fram .. Därför vill jag istället sända ett stort och varmt tack från mitt hjärta! .. och jag önskar jag kunde ge er så mycket mer!!!"...... "Magnolia"..!
#1 - - Anonym:

Du har gett oss så mycket i dina dikter, vill gärna att du fortsätter, ingen kan sätta dom rätta orden som du gör! Älska dina dikter Mangolia (En vacker doftande blomma), du är gudagåva som vi har fått.



Kram till dig.

#2 - - Katarina:

Det där som någon redan har skrivit är helt rätt! Jag älskar oxå dina dikter!

#3 - - Blåklinten:

helt rätt!!!!!!! kraaaaam från mej!!!!

#4 - - Ninni:

Underbara du! Jag njuter när jag läser!

#5 - - Lenita:

snälla du skriv mer!