"MINA DRÖMMARS FÅGEL"

Flyg mina drömmars fågel ..
flyg högt över vindens ängar ...
Låt dina vida vingar ..
röra vid regnbågens strängar ...

Låt dina toner strömma ..
sjunga om allt man kan önska ...
Flyg över hav och skogar ..
skapa längtan ur livets grönska ...

Flyg mina drömmars fågel ..
sjung dina sånger i vinden ...
Sjung ljuva toner om kärlek ..
låt dem få strömma från linden ...

Flyg högt ovan berg och dalar ..
sjung om lycka och framtidstro ...
Sök vila i skogens sköte ..
nära stranden och där finna ro ...

#1 - - Anonym:

Vackert som vanligt, hon är otrolig duktig denna kvinna.

#2 - - Lykke:

jag mår så utroligt bra när jag läser hennes dikter. jag känner jag vill drömma & fara med fågeln hennes!

#3 - - Mette:



Da Lykke fortalte meg om Magnolias dikter, jeg trodde ikke de var så fine!

#4 - - David:

wow!! Jag bara njuter när ja läser hennes dikter. Man fångas av längtan & fågelns flykt. Bara att haka på & följa med!

#5 - - Peter Lilja:

Ja, hon är otrolig! Skapar bilder i huvudet som jag inte trodde va möjligt! Ja trodde aldrig ja skulle läsa dikter men nu sitter ja här ändå :))

#6 - - Annelen:

Den är bara så otroligt skön! De känns som jag fastnar i den & bara vill fortsätta!

#7 - - Lenita:



låt mej följa med din fågel å dina drömmar!! fantastiska tjej!

#8 - - Mikael:



Ett underbart flyt och skön stämning! Bilder formas framför ögonen & jag njuter! Jag ser att det var ett tag sen jag var här inne .. too bad ;)

#9 - - Angie:



Flykt & vila i härlig blandning! Man känner drömmarna likt fågelns fria flykt. Hör musiken som strömmar. Älskar den här!

#10 - - ninni:

tjejen e ett fynd! en sån skön dikt. ja bara flyter bort å följer me! me like!

#11 - - Anders:

Hur mycke har ja missat av dej Magnolia? Vilken flykt du fångat, ja bara följer med din fågel & vindarna! För dom mej till dej? :)

#12 - - Tobias:

Jag följer med dej på fågelns vingar wow så skön!!