”LIVETS SÅNG”



Bland bergen fann jag lyckan

vid havet fann jag ro …

Jag hörde himlagetens storhet
såg strandpipare vid havets slut …

I stormens öga såg jag solljus

i vindens famn jag sveptes bort …

Mitt hjärta lystes upp av stjärnors strålar

gavs kraft att lyfta blicken högt …

Jag vill leva .. jag vill finnas

Jag vill ännu höra Livets sång …



#1 - - Peter Lilja:

Klart skön & härlig livskraft!

#2 - - maria:

jättehärlig å fin bild!

#3 - - Annelen:

Väldigt vackert! De känns som egna upplevelser & ger kraft åt texten. Fin bild oxå.

#4 - - Patrik:

Ännu ett mästerverk! Härlig livsspegling. Njuter!

#5 - - Blåklinten:

störtskön!!!! hon verkar ha sett en del. snygg bild oxå!!

#6 - - Katarina:

Gillar skarpt! massor me livsglädje!!

#7 - - lasse:

Himla bra fångat! Man njuter när man läser å magisk bild till. vikken tjej va!

#8 - - therese:

en härlig dikt!! så mycke livsglädje & känsla! men du -- vad är himlageten för nåt?

#9 - - Anna:

Jätteskön dikt! Hon skriver om allt ja vill uppleva & mer. Skön bild oxå! Var hittar man henne?

#10 - - Leif/xavante:

Therese: Förr i tiden kallades enkelbeckasinen för himla-get,alltså en Fågel...!!

#11 - - Anonym:

Helt underbar! "I stormens öga såg jag solljus, i vindens famn jag sveptes bort". Känns som jag bara njuter!

#12 - - Marcel:

Skön känsla!

#13 - - Lykke:

Så ljuvligt vacker! man känner att lyckan växer inom liksom!

#14 - - therese:

tack för du förklara leif! fast när ja prata me lykke så tyckte inte hon att de va nåt konstigt :))

#15 - - Angie:

Härlig livsglädje!!

#16 - - Maria:

Äkta livsglädje som fångar. Härlig!!!!

#17 - - Mette:

Her er en utrolig livsglede.