Min längtan
När dina heta läppar pressas mot mina
och min kropp ger dig svar
Då är jag trollbunden och ivrig
och vill för alltid hålla dig kvar.

När jag kysser dina bröst och din hals
min inspiration tycks inte sina
Din kropp är min och vill bara ha mer
och mitt frusna hjärta har börjat tina.

När du öppnar dig och vill ha mig
då är jag förlorad i din källa
Av bottenlöst djup och skälvande ro
Där vilar jag och är hopplöst förlorad.
                                                                                                                                                                                         
I din heta passion finner jag tröst
med blossande kinder och en fasthet så stark                                     
Ånyo finner jag vägen till dina bröst
och du tar mig och leder mig - mitt inre står i brand.

Tillsammans blir vi till ett väsen
min kropp är din och jag känner hur du rör dig
Dina andetag är intensiva och varma
och jag förlorar mig själv långt borta inuti dig.